Serwis używa plików cookies. Zapoznaj się z polityką prywatności i cookies.
TOMASZ OSTROWSKI urodził się 30.12.1975 roku w Warszawie.
Producent muzyczny, kompozytor i wykonawca muzyki elektronicznej,
ale również realizator, montażysta i operator filmowy.
Jest przykładem typowego samouka, który w ciekawy sposób łączy ze sobą obie pasje.
Z muzyką jego przygoda zaczęła się gdy miał 10 lat.
Przypadkiem dostał do ręki małe, zabawkowe pianino i szybko odkrył w sobie miłość do instrumentów klawiszowych.
Grał melodie bez znajomości nut i zasad muzyki. Pomagały mu wyłącznie wyobraźnia i słuch.
Jego artystyczny charakter od początku kształtowała muzyka elektroniczna.
Wychował się na takich wykonawcach jak Jean Michel Jarre, Vangelis, Kraftwerk,
Tangerine Dream, Mike Oldfield. Dzięki nim zgłębiał różne techniki aranżacji i kreacji dźwięku.
Zdobywał muzyczną wiedzę, ale i możliwości.
Pierwszy syntezator Roland D-20 był tylko motorem do pracy.
Tomek wkrótce zaczął komponować sam. Jak się później okazało - udanie.
Za namową najbliższych zaniósł swoje nagrania do Radiowej Trójki.
Tam 26.09.1993r. w audycji Jerzego Kordowicza "Studio El-muzyki"
jego muzyczne produkcje słychać było po raz pierwszy na radiowej antenie.
Debiutował utworem "Deszcz Świetlistych Gwiazd".
Utwory Tomka szybko zdobyły uznanie słuchaczy, którzy w kolejnych latach
dwukrotnie ocenili jego kompozycje jako najlepsze:
KRYSZTAŁOWE ŁZY - najlepszy utwór roku 1993 w polskiej muzyce elektronicznej
PROMIEŃ NOWEGO DNIA - najlepszy utwór roku 1995 w polskiej muzyce elektronicznej
Jego inne kompozycje wielokrotnie zajmowały miejsca w pierwszej dziesiątce.
W 1994 roku Digiton wydał składankę, na której "Kryształowe Łzy" 18-stoletniego wtedy Tomka słychać
między utworami takich gwiazd polskiej sceny elektronicznej jak Marek Biliński, czy Władysław Komendarek.
Rok później Digiton wydał jego pierwszy autorski album - "Kryształowe Łzy".
Poparte pracą i talentem pasmo sukcesów Tomasza Ostrowskiego trwało.
Przy pracy nad kolejnymi projektami zrodziła się druga pasja Tomka - produkcja filmowa.
Do tytułowego utworu z drugiego autorskiego albumu pt. "Virtualer", sam wykonał swój pierwszy teledysk w technologii trójwymiarowej animacji komputerowej.
31.10.1997r. klip "Virtualer" miał swoją premierę na antenie TVN.
W tym samym roku teledysk zdobył 1 miejsce na liście przebojów telewizyjnej stacji TYLKO MUZYKA,
a w 1998r. nominację za najlepszą animację komputerową na festiwalu wideoklipów YACH FESTIWAL w Gdyni.
Te osiągnięcia dopingowały go do dalszej pracy.
Jest autorem szeregu wideoklipów, które emitowały między innymi kanały muzyczne MTV i VIVA.
Wydawnictwa Digiton i DUX Recording Producers(który patronuje mu do dziś) wydały jego
6 solowych albumów, 1 składankę i wspólny projekt "Orient Brothers" z irańskim wokalistą Jahiarem Azimem Irani.
W 2001 roku Tomasz współpracował z Justyną Steczkowską przy nagraniach albumu "Mów do mnie jeszcze",
na którym wśród dźwięków z jego syntezatorów brzmią miłosne cytaty z wierszy poetów różnych epok:
Kazimierza Przerwy-Tetmajera, Cypriana Kamila Norwida, Marii Pawlikowskiej-Jasnorzewskiej, Wiliama Szekspira i innych.
Tomek jest muzycznym impresjonistą.
W jego utworach odnajdziecie osobistą sferę uczuć i przeżyć, ale nie tylko.
Lubi też mocnym bitem podkreślać charakter swojej muzycznej elektroniki.
Bywa zaskakujący, eksperymentuje czego przykładem jest album Vocoder Dreams.
Dzisiaj Tomasz Ostrowski trafnie nazywany jest godnym następcą takich artystów jak Jean Michel Jarre czy Vangelis.
Jego muzyka i produkcje filmowe stały się sposobem na życie.
Jednak zawsze twierdzi, że wypływają wprost z głębi emocji, które towarzyszą mu przy każdym, kolejnym projekcie.
Sam często podkreśla : "Pasja to istotny element mojego życia, który stale pozwala mi się rozwijać".
▼
▼
▼
TOMASZ OSTROWSKI urodził się 30.12.1975 roku w Warszawie.
Producent muzyczny, kompozytor i wykonawca muzyki elektronicznej,
ale również realizator, montażysta i operator filmowy.
Jest przykładem typowego samouka, który w ciekawy sposób łączy ze sobą obie pasje.
Z muzyką jego przygoda zaczęła się gdy miał 10 lat.
Przypadkiem dostał do ręki małe, zabawkowe pianino i szybko odkrył w sobie miłość do instrumentów klawiszowych.
Grał melodie bez znajomości nut i zasad muzyki. Pomagały mu wyłącznie wyobraźnia i słuch.
Jego artystyczny charakter od początku kształtowała muzyka elektroniczna.
Wychował się na takich wykonawcach jak Jean Michel Jarre, Vangelis, Kraftwerk,
Tangerine Dream, Mike Oldfield. Dzięki nim zgłębiał różne techniki aranżacji i kreacji dźwięku.
Zdobywał muzyczną wiedzę, ale i możliwości.
Pierwszy syntezator Roland D-20 był tylko motorem do pracy.
Tomek wkrótce zaczął komponować sam. Jak się później okazało - udanie.
Za namową najbliższych zaniósł swoje nagrania do Radiowej Trójki.
Tam 26.09.1993r. w audycji Jerzego Kordowicza "Studio El-muzyki"
jego muzyczne produkcje słychać było po raz pierwszy na radiowej antenie.
Debiutował utworem "Deszcz Świetlistych Gwiazd".
Utwory Tomka szybko zdobyły uznanie słuchaczy, którzy w kolejnych latach
dwukrotnie ocenili jego kompozycje jako najlepsze:
KRYSZTAŁOWE ŁZY - najlepszy utwór roku 1993 w polskiej muzyce elektronicznej
PROMIEŃ NOWEGO DNIA - najlepszy utwór roku 1995 w polskiej muzyce elektronicznej
Jego inne kompozycje wielokrotnie zajmowały miejsca w pierwszej dziesiątce.
W 1994 roku Digiton wydał składankę, na której "Kryształowe Łzy" 18-stoletniego wtedy Tomka słychać
między utworami takich gwiazd polskiej sceny elektronicznej jak Marek Biliński, czy Władysław Komendarek.
Rok później Digiton wydał jego pierwszy autorski album - "Kryształowe Łzy".
Poparte pracą i talentem pasmo sukcesów Tomasza Ostrowskiego trwało.
Przy pracy nad kolejnymi projektami zrodziła się druga pasja Tomka - produkcja filmowa.
Do tytułowego utworu z drugiego autorskiego albumu pt. "Virtualer", sam wykonał swój pierwszy teledysk w technologii trójwymiarowej animacji komputerowej.
31.10.1997r. klip "Virtualer" miał swoją premierę na antenie TVN.
W tym samym roku teledysk zdobył 1 miejsce na liście przebojów telewizyjnej stacji TYLKO MUZYKA,
a w 1998r. nominację za najlepszą animację komputerową na festiwalu wideoklipów YACH FESTIWAL w Gdyni.
Te osiągnięcia dopingowały go do dalszej pracy.
Jest autorem szeregu wideoklipów, które emitowały między innymi kanały muzyczne MTV i VIVA.
Wydawnictwa Digiton i DUX Recording Producers(który patronuje mu do dziś) wydały jego
6 solowych albumów, 1 składankę i wspólny projekt "Orient Brothers" z irańskim wokalistą Jahiarem Azimem Irani.
W 2001 roku Tomasz współpracował z Justyną Steczkowską przy nagraniach albumu "Mów do mnie jeszcze",
na którym wśród dźwięków z jego syntezatorów brzmią miłosne cytaty z wierszy poetów różnych epok:
Kazimierza Przerwy-Tetmajera, Cypriana Kamila Norwida, Marii Pawlikowskiej-Jasnorzewskiej, Wiliama Szekspira i innych.
Tomek jest muzycznym impresjonistą.
W jego utworach odnajdziecie osobistą sferę uczuć i przeżyć, ale nie tylko.
Lubi też mocnym bitem podkreślać charakter swojej muzycznej elektroniki.
Bywa zaskakujący, eksperymentuje czego przykładem jest album Vocoder Dreams.
Dzisiaj Tomasz Ostrowski trafnie nazywany jest godnym następcą takich artystów jak Jean Michel Jarre czy Vangelis.
Jego muzyka i produkcje filmowe stały się sposobem na życie.
Jednak zawsze twierdzi, że wypływają wprost z głębi emocji, które towarzyszą mu przy każdym, kolejnym projekcie.
Sam często podkreśla : "Pasja to istotny element mojego życia, który stale pozwala mi się rozwijać".
TOMASZ OSTROWSKI urodził się 30.12.1975 roku w Warszawie.
Producent muzyczny, kompozytor i wykonawca
muzyki elektronicznej, ale również realizator,
montażysta i operator filmowy.
Jest przykładem typowego samouka, który w
ciekawy sposób łączy ze sobą obie pasje.
Z muzyką jego przygoda zaczęła się gdy miał 10 lat.
Przypadkiem dostał do ręki małe, zabawkowe pianino
i odkrył w sobie miłość do instrumentów klawiszowych.
Grał melodie bez znajomości nut i zasad muzyki.
Pomagały mu wyłącznie wyobraźnia i słuch.
Jego artystyczny charakter od początku kształtowała
muzyka elektroniczna.
Wychował się na takich wykonawcach jak Jean Michel Jarre, Vangelis, Kraftwerk,Tangerine Dream, Mike Oldfield.
Dzięki nim zgłębiał różne techniki aranżacji i kreacji dźwięku.
Zdobywał muzyczną wiedzę, ale i możliwości.
Pierwszy syntezator Roland D-20 był tylko motorem
do pracy.
Tomek wkrótce zaczął komponować sam.
Jak się później okazało - udanie.
Za namową najbliższych zaniósł swoje nagrania do
Radiowej Trójki.
Tam 26.09.1993r. w audycji Jerzego Kordowicza
"Studio El-muzyki"
jego muzyczne produkcje słychać było po raz pierwszy
na radiowej antenie.
Debiutował utworem "Deszcz Świetlistych Gwiazd".
Utwory Tomka szybko zdobyły uznanie słuchaczy,
którzy w kolejnych latach dwukrotnie ocenili
jego kompozycje jako najlepsze:
KRYSZTAŁOWE ŁZY - najlepszy utwór roku 1993
w polskiej muzyce elektronicznej
PROMIEŃ NOWEGO DNIA - najlepszy utwór roku 1995
w polskiej muzyce elektronicznej
Jego inne kompozycje wielokrotnie zajmowały miejsca
w pierwszej dziesiątce.
W 1994 roku Digiton wydał składankę, na której
"Kryształowe Łzy" 18-stoletniego wtedy Tomka słychać
między utworami takich gwiazd polskiej sceny elektronicznej
jak Marek Biliński, czy Władysław Komendarek.
Rok później Digiton wydał jego pierwszy autorski album "Kryształowe Łzy".
Poparte pracą i talentem pasmo sukcesów
Tomasza Ostrowskiego trwało. Przy pracy nad kolejnymi projektami zrodziła się druga pasja Tomka -
produkcja filmowa.
Do tytułowego utworu z drugiego autorskiego albumu pt. "Virtualer", sam wykonał swój pierwszy teledysk w
technologii trójwymiarowej animacji komputerowej.
31.10.1997r. klip "Virtualer"
miał swoją premierę na antenie TVN.
W tym samym roku teledysk zdobył 1 miejsce na
liście przebojów telewizyjnej stacji TYLKO MUZYKA,
a w 1998r. nominację za najlepszą animację komputerową
na festiwalu wideoklipów YACH FESTIWAL w Gdyni.
Te osiągnięcia dopingowały go do dalszej pracy.
Jest autorem szeregu wideoklipów, które emitowały
między innymi kanały muzyczne MTV i VIVA.
Wydawnictwa Digiton i DUX Recording Producers
(który patronuje mu do dziś) wydały jego
6 solowych albumów, 1 składankę i wspólny projekt
"Orient Brothers" z irańskim wokalistą Jahiarem Azimem Irani.
W 2001 roku Tomasz współpracował z Justyną Steczkowską
przy nagraniach albumu "Mów do mnie jeszcze",
na którym wśród dźwięków z jego syntezatorów
brzmią miłosne cytaty z wierszy poetów różnych epok:
Kazimierza Przerwy-Tetmajera, Cypriana Kamila Norwida,
Marii Pawlikowskiej-Jasnorzewskiej, Wiliama Szekspira itp.
Tomek jest muzycznym impresjonistą.
W jego utworach odnajdziecie osobistą sferę uczuć i
przeżyć, ale nie tylko. Lubi też mocnym bitem podkreślać
charakter swojej muzycznej elektroniki.
Bywa zaskakujący, eksperymentuje czego przykładem jest
album Vocoder Dreams.
Dzisiaj Tomasz Ostrowski trafnie nazywany jest godnym
następcą takich artystów jak Jean Michel Jarre czy Vangelis.
Jego muzyka i produkcje filmowe stały się sposobem na życie.
Jednak zawsze twierdzi, że wypływają wprost z głębi emocji,
które towarzyszą mu przy każdym, kolejnym projekcie.
Sam często podkreśla : "Pasja to istotny element mojego
życia, który stale pozwala mi się rozwijać".
TOMASZ OSTROWSKI urodził się 30.12.1975 roku w Warszawie.
Producent muzyczny, kompozytor i wykonawca
muzyki elektronicznej, ale również realizator,
montażysta i operator filmowy.
Jest przykładem typowego samouka, który w
ciekawy sposób łączy ze sobą obie pasje.
Z muzyką jego przygoda zaczęła się gdy
miał 10 lat. Przypadkiem dostał do ręki małe,
zabawkowe pianino i odkrył w sobie miłość do instrumentów klawiszowych.
Grał melodie bez znajomości nut i zasad muzyki.
Pomagały mu wyłącznie wyobraźnia i słuch.
Jego artystyczny charakter od początku kształtowała muzyka elektroniczna.
Wychował się na takich wykonawcach jak
Jean Michel Jarre, Vangelis, Kraftwerk,
Tangerine Dream, Mike Oldfield. Dzięki nim
zgłębiał różne techniki aranżacji i kreacji dźwięku.
Zdobywał muzyczną wiedzę, ale i możliwości.
Pierwszy syntezator Roland D-20 był tylko motorem do pracy.
Tomek wkrótce zaczął komponować sam.
Jak się później okazało - udanie.
Za namową najbliższych zaniósł swoje nagrania
do Radiowej Trójki.
Tam 26.09.1993r. w audycji Jerzego Kordowicza
"Studio El-muzyki"
jego muzyczne produkcje słychać było po raz pierwszy na radiowej antenie.
Debiutował utworem
"Deszcz Świetlistych Gwiazd".
Utwory Tomka szybko zdobyły uznanie
słuchaczy, którzy w kolejnych latach dwukrotnie ocenili jego kompozycje jako najlepsze:
KRYSZTAŁOWE ŁZY - najlepszy utwór roku 1993
w polskiej muzyce elektronicznej
PROMIEŃ NOWEGO DNIA - najlepszy utwór roku 1995 w polskiej muzyce elektronicznej
Jego inne kompozycje wielokrotnie zajmowały miejsca w pierwszej dziesiątce.
W 1994 roku Digiton wydał składankę, na której
"Kryształowe Łzy" 18-stoletniego wtedy Tomka słychać między utworami takich gwiazd polskiej sceny elektronicznej jak Marek Biliński, czy Władysław Komendarek.
Rok później Digiton wydał jego pierwszy
autorski album "Kryształowe Łzy".
Poparte pracą i talentem pasmo sukcesów
Tomasza Ostrowskiego trwało. Przy pracy nad kolejnymi projektami zrodziła się druga
pasja Tomka - produkcja filmowa.
Do tytułowego utworu z drugiego autorskiego albumu pt. "Virtualer", sam wykonał swój
pierwszy teledysk w technologii trójwymiarowej animacji komputerowej.
31.10.1997r. klip "Virtualer"
miał swoją premierę na antenie TVN.
W tym samym roku teledysk zdobył 1 miejsce na
liście przebojów telewizyjnej stacji TYLKO MUZYKA,
a w 1998r. nominację za najlepszą animację komputerową na festiwalu wideoklipów
YACH FESTIWAL w Gdyni.
Te osiągnięcia dopingowały go do dalszej pracy.
Jest autorem szeregu wideoklipów, które
emitowały między innymi kanały muzyczne
MTV i VIVA.
Wydawnictwa Digiton i DUX Recording Producers(który patronuje mu do dziś)wydały jego
6 solowych albumów, 1 składankę
i wspólny projekt "Orient Brothers"
z irańskim wokalistą Jahiarem Azimem Irani.
W 2001 roku Tomasz współpracował z
Justyną Steczkowską przy nagraniach albumu
"Mów do mnie jeszcze", na którym
wśród dźwięków z jego syntezatorów
brzmią miłosne cytaty z wierszy poetów
różnych epok: Kazimierza Przerwy-Tetmajera,
Cypriana Kamila Norwida, Marii Pawlikowskiej-Jasnorzewskiej, Wiliama Szekspira itp.
Tomek jest muzycznym impresjonistą.
W jego utworach odnajdziecie osobistą sferę
uczuć i przeżyć, ale nie tylko. Lubi też mocnym bitem podkreślać charakter swojej muzycznej elektroniki. Bywa zaskakujący, eksperymentuje czego przykładem jest album Vocoder Dreams.
Dzisiaj Tomasz Ostrowski trafnie nazywany
jest godnym następcą takich artystów
jak Jean Michel Jarre czy Vangelis.
Jego muzyka i produkcje filmowe stały się sposobem na życie. Jednak zawsze twierdzi,
że wypływają wprost z głębi emocji, które towarzyszą mu przy każdym, kolejnym projekcie.
Sam często podkreśla : "Pasja to istotny element mojego życia, który stale pozwala mi się rozwijać".
TOMASZ OSTROWSKI urodził się 30.12.1975 roku w Warszawie.
Producent muzyczny, kompozytor i wykonawca muzyki elektronicznej,
ale również realizator, montażysta
i operator filmowy.
Jest przykładem typowego samouka,
który w ciekawy sposób łączy ze sobą
obie pasje.
Z muzyką jego przygoda zaczęła się gdy
miał 10 lat. Przypadkiem dostał do ręki małe, zabawkowe pianino i odkrył w sobie miłość do instrumentów klawiszowych.
Grał melodie bez znajomości nut i zasad muzyki. Pomagały mu wyłącznie
wyobraźnia i słuch.
Jego artystyczny charakter od początku kształtowała muzyka elektroniczna.
Wychował się na takich wykonawcach jak Jean Michel Jarre, Vangelis, Kraftwerk,
Tangerine Dream, Mike Oldfield. Dzięki
nim zgłębiał różne techniki aranżacji
i kreacji dźwięku.
Zdobywał muzyczną wiedzę, ale i
możliwości. Pierwszy syntezator
Roland D-20 był tylko motorem do pracy.
Tomek wkrótce zaczął komponować sam.
Jak się później okazało - udanie.
Za namową najbliższych zaniósł swoje nagrania do Radiowej Trójki.
Tam 26.09.1993r. w audycji
Jerzego Kordowicza "Studio El-muzyki"
jego muzyczne produkcje słychać było
po raz pierwszy na radiowej antenie.
Debiutował utworem
"Deszcz Świetlistych Gwiazd".
Utwory Tomka szybko zdobyły uznanie słuchaczy, którzy w kolejnych latach dwukrotnie ocenili jego kompozycje jako najlepsze:
KRYSZTAŁOWE ŁZY - najlepszy utwór roku 1993 w polskiej muzyce elektronicznej
PROMIEŃ NOWEGO DNIA - najlepszy utwór roku 1995 w polskiej muzyce elektronicznej
Jego inne kompozycje wielokrotnie zajmowały miejsca w pierwszej dziesiątce.
W 1994 roku Digiton wydał składankę, na której "Kryształowe Łzy" 18-stoletniego wtedy Tomka słychać między utworami takich gwiazd polskiej sceny elektronicznej jak Marek Biliński, czy Władysław Komendarek.
Rok później Digiton wydał jego pierwszy
autorski album "Kryształowe Łzy".
Poparte pracą i talentem pasmo sukcesów
Tomasza Ostrowskiego trwało. Przy pracy nad kolejnymi projektami zrodziła się druga
pasja Tomka - produkcja filmowa.
Do tytułowego utworu z drugiego autorskiego albumu pt. "Virtualer",
sam wykonał swój pierwszy teledysk
w technologii trójwymiarowej animacji komputerowej.
31.10.1997r. klip "Virtualer"
miał swoją premierę na antenie TVN.
W tym samym roku teledysk zdobył
1 miejsce na liście przebojów telewizyjnej stacji TYLKO MUZYKA, a w 1998r.
nominację za najlepszą animację komputerową na festiwalu wideoklipów
YACH FESTIWAL w Gdyni.
Te osiągnięcia dopingowały go do dalszej pracy. Jest autorem szeregu wideoklipów, które emitowały między innymi kanały muzyczne MTV i VIVA.
Wydawnictwa Digiton i DUX Recording Producers(który patronuje mu do dziś)
wydały jego 6 solowych albumów,
1 składankę i wspólny projekt "Orient Brothers" z irańskim wokalistą Jahiarem Azimem Irani. W 2001 roku Tomasz współpracował z Justyną Steczkowską
przy nagraniach albumu
"Mów do mnie jeszcze", na którym
wśród dźwięków z jego syntezatorów
brzmią miłosne cytaty z wierszy poetów
różnych epok: Kazimierza Przerwy-Tetmajera, Cypriana Kamila Norwida, Marii Pawlikowskiej-Jasnorzewskiej, Wiliama Szekspira itp.
Tomek jest muzycznym impresjonistą.
W jego utworach odnajdziecie osobistą
sferę uczuć i przeżyć, ale nie tylko.
Lubi też mocnym bitem podkreślać charakter swojej muzycznej elektroniki. Bywa zaskakujący, eksperymentuje czego przykładem jest album Vocoder Dreams.
Dzisiaj Tomasz Ostrowski trafnie nazywany
jest godnym następcą takich artystów
jak Jean Michel Jarre czy Vangelis.
Jego muzyka i produkcje filmowe stały się sposobem na życie. Jednak zawsze twierdzi,
że wypływają wprost z głębi emocji, które towarzyszą mu przy każdym, kolejnym projekcie.
Sam często podkreśla : "Pasja to istotny element mojego życia, który stale pozwala mi się rozwijać".